Wiele osób boi się formalności związanych z zaciągnięciem kredytu na własną nieruchomość. W tym artykule pokażę, że korzystając z usług doświadczonego doradcy finansowego nie musi być to ani skomplikowane, ani trudne. Dodatkowo nie wiąże się to z żadnymi dodatkowymi kosztami.
Kiedy przychodzi w końcu dzień, kiedy dojrzeje w Nas decyzja o zakupie nieruchomości zaczynamy się zastanawiać jak sfinansować zakup naszego wymarzonego mieszkania lub domu. Pierwszą myślą jest kredyt- tylko jak wybrać ten najlepszy? Odpowiedź jest prosta- trzeba skontaktować się z doradcą finansowym. Taka osoba pomoże nam sprawdzić naszą zdolność kredytową, porówna dla nas dostępne oferty. Pokaże plusy i minusy ofert prezentowanych przez Banki. Pomoże zrozumieć wszystkie niejasności ofert i umów kredytowych.
Jak wygląda współpraca z doradcą?
Podczas pierwszego spotkania doradca finansowy zada nam szereg pytań na podstawie, których oceni nasze oczekiwania odnośnie kredytu. Zbada naszą zdolność kredytową i przedstawi nam wszystkie podstawowe informacje związane z procedurą ubiegania się o kredyt.
Ponieważ rynek kredytów hipotecznych jest w Polsce bardzo szeroki, w przeciągu jednego – dwóch dni od naszego pierwszego spotkania doradca przeanalizuje naszą sytuację i przygotuję dla nas ofertę, którą omówimy podczas drugiego spotkania. To właśnie podczas tego spotkania będziemy mogli zobaczyć jak będzie wyglądała rata naszego kredytu, jakie koszty poniesiemy w związku z ubieganiem się o kredyt i jak długo to wszystko będzie trwało. Kiedy już wybierzemy oferty, które najbardziej nam odpowiadają- otrzymamy listę dokumentów jaką musimy przygotować do złożenia wniosku kredytowego.
Teraz nie pozostaje nic innego jak skompletować dokumenty i za pośrednictwem doradcy złożyć wnioski kredytowe. W tym momencie zaczyna się wytężona praca doradcy czyli: przygotowanie i złożenie wniosków do banków, bieżący monitoring co dzieje się z wnioskiem oraz negocjacje z bankami w celu uzyskania jak najkorzystniejszych warunków kredytowych. W ten sposób doradca doprowadzi do podpisania właściwej umowy kredytowej z Bankiem.
Kiedy mamy już przyznany kredyt możemy umawiać się na podpisanie aktu notarialnego, który przeniesie na nas własność wybranej przez nas nieruchomości. Pozostaje już tylko odebrać klucze i cieszyć się naszą wymarzoną nieruchomością.
Współpraca z doradcą finansowym pozwoli nam oszczędzić czas, nerwy i pieniądze. Proszę pamiętać, że moje usługi są dla Państwa bezpłatne.
Refinansowanie kredytu hipotecznego – dlaczego teraz się opłaca? Co to jest refinansowanie kredytu hipotecznego? Refinansowanie kredytu hipotecznego to proces przeniesienia swojego aktualnego kredytu mieszkaniowego do innego banku w celu...
Zmiana sytuacji życiowej kredytobiorcy może prowadzić do konieczności modyfikacji zobowiązań finansowych. Jedną z możliwości jest odłączenie od kredytu hipotecznego. Proces ten wymaga zgody banku i spełnienia określonych warunków. Odłączenie...
Odbiór domu to najważniejszy etap inwestycji, który może mieć istotne znaczenie dla spłaty kredytu. Opóźnienia lub brak formalnego zakończenia budowy rodzą problemy z bankiem. Warto wiedzieć, jak brak odbioru wpływa na zobowiązania...
Zmiana warunków kredytu hipotecznego nie zawsze oznacza komplikacje. Aneks do umowy może być narzędziem porządkującym sytuację finansową kredytobiorcy. Kluczem jest zrozumienie, co i na jakich zasadach może ulec modyfikacji. Aneksowanie umowy...
Masz za sobą czterdzieste urodziny i zastanawiasz się, czy to odpowiedni moment na kredyt hipoteczny? Nie jesteś sam, wiele osób właśnie po czterdziestce decyduje się na zakup mieszkania. Sprawdź, co musisz wiedzieć, zanim podpiszesz umowę z...